Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2008

Καλώς τα παιδιά...

Καλώς τα 3 - 0.

Ο τίτλος που έδωσα στο ιστολόγιο μου λέει τα πάντα (σχεδόν).

Είναι και ο τίτλος ενός πολύ ενδιαφέροντος βιβλίου του Bill Bryson, που με πολύ απλό, εύληπτο τρόπο εξηγεί και μεταφέρει στο μέσο αναγνώστη, πληροφορίες για τα περισσότερα πράγματα που τον αφορούν, τα συζητά αλλά γνωρίζει γι' αυτά ελάχιστα. Μιλάει για πράγματα όπως η δημιουργία του σύμπαντος, το γονιδίωμα και δίνει πληροφορίες ακόμη και για την ιστορία των ανακαλύψεων της ανθρωπότητας, με τέτοια χιουμοριστική και εύθυμη ματιά, που ακόμα και οι μη μυημένοι σε εκλαϊκευτικά βιβλία των επιστημών, θα ευχαριστηθούν μέχρι και την τελευταία σελίδα.

Το μόνο κοινό στοιχείο μεταξύ εμού και του Βασίλη του Μπράισον, είναι ότι και αυτός προσπάθησε (τουλάχιστον στο εν λόγω βιβλίο) να μιλήσει για τα πάντα, όπως ακριβώς συνηθίζω να κάνω κι εγώ. Η μεγάλη διαφορά μας είναι ότι ο συγγραφέας, στην ομολογουμένως φιλότιμη προσπάθεια του, έγραψε για το κάθε θέμα ξεχωριστά, με πολύ απλό τρόπο, κάνοντας προφανώς εκτενή μελέτη ενώ εγώ καταφέρνω μονίμως να μιλάω για τα πάντα ταυτόχρονα, με έναν μοναδικά ακατάληπτο τρόπο, αναβαθμίζοντας την πελαγοδρομία σε Ολυμπιακό άθλημα και την απεραντολογία σε επιστήμη, χωρίς μάλιστα να χρειάζεται να γνωρίζω ούτε τα βασικά για το κυρίως θέμα.

Όπως φανερώνει η διεύθυνση του ιστολογίου αλλά και ο τίτλος αυτού του σχολίου, είμαι ποδοσφαιρόφιλος. Εκτός αυτού μου αρέσουν οι ταινίες κι ας μην έχω τη δυνατότητα να πηγαίνω πια στο σινεμά, η μουσική και πιο πολύ απ' όλα τα παιχνίδια, συμεριλαμβανομένου του pro, στο οποίο είμαι ισχυρότερος και από ότι είναι ο πασίγνωστος "πανίσχυρος μεγιστάνας των νίντζα". Η πιο απαιτητική και χρονοβόρα των ασχολειών μου είναι αυτή του πατέρα αλλά οι πολυάριθμοι λάτρεις του χόμπυ, θα σας διαβεβαιώσουν για τις συναρπαστικές, ανεπανάληπτες στιγμές που αυτό σου χαρίζει.

Καλώς με βρήκατε :)

4 σχόλια:

scarface είπε...

καλορίζικος, αν και με τέτοιο τίτλο στο ποστ θα έπερεπε να σε κράξω, ...επιφυλάσομαι.

Anasto είπε...

Μη με μπερδεύεις με τον Αλέ... Αναστό με λένε...

Ευχαριστούμε, ευχαριστούμε, καλώς σας βρήκαμε...

Freddos - www.sport24.gr/freddos είπε...

Το "Καλώς τα παιδιά" είναι δικό μου (μετά τον Αλέ φυσικά). ΟΚ;

Anasto είπε...

Ναι Φρέντομ.

Διεκδικώ το βραβείο της πιο γρήγορης λογοπλοπής μετά από δημιουργία blog. Εν προκειμένω έγιναν ταυτόχρονα... ;)