Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Αχ αυτός ο πάροχος

ΠΡΟΣ: ΟΤΕΝΕΤ
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: ΟΤΕ

ΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ


Με το παρόν διαμαρτυρόμαστε για την ελλιπή πληροφόρηση, εξυπηρέτηση και την έλλειψη παροχής υπηρεσιών, από την ΟΤΕΝΕΤ και τον ΟΤΕ.

Πιο συγκεκριμένα, την 21η Ιουλίου 2006, αιτηθήκαμε τηλεφωνικά την υποβάθμιση της τηλεφωνικής σύνδεσης με τον αριθμό 2104907267, από ISDN σε PSTN.
Η υπάλληλος που δέχθηκε την αίτηση μας, μας ενημέρωσε ότι μέχρι τη Δευτέρα, 24 Ιουλίου 2006 θα μας καλέσουν οι τεχνικοί του ΟΤΕ, προκειμένου να ορισθεί η ημέρα και ώρα που θα μας επισκεφθούν για την υποβάθμιση.

Αυτό δε συνέβη και την Τρίτη, 25 Ιουλίου 2006, καλέσαμε εκ νέου το 134 του ΟΤΕ και ρωτήσαμε που πρέπει να απευθυνθούμε. Μας ενημέρωσαν ότι μπορούμε να καλέσουμε στα τηλέφωνα των τεχνικών, τα οποία και προσπαθήσαμε να καλέσουμε για 23 ολόκληρες ημέρες χωρίς καμία επιτυχία, καθώς ήταν είτε τα τηλέφωνα αυτά κατειλημμένα ή δεν απαντούσε κανείς, ποτέ.

Κατά τη διάρκεια των προσπαθειών μας, καλούσαμε και το 134 του ΟΤΕ, ζητώντας να κάνουν κάτι από την πλευρά τους για να προωθηθεί το αίτημα μας. Η απάντηση των υπαλλήλων κινήθηκε πάντα στα πλαίσια του «κι εγώ τι να σας κάνω», «κι εγώ υπάλληλος είμαι» και του «κι εμείς στα ίδια τηλέφωνα θα τους καλέσουμε».

Στην ερώτηση δε του αν είμαι υποχρεωμένος να πληρώνω ISDN γραμμή αντί PSTN για όσο διάστημα αποφασίζει ο ΟΤΕ να μη μου υποβαθμίζει τη γραμμή, δεν έλαβα καμία απάντηση ενώ ακόμη και στην απειλή μου ότι θα πάω στο Μαρούσι μπροστά στο μέγαρο και θα καταπιώ ένα μαγκάλι κάρβουνα, μήπως και κάποιος Χριστιανός, (Μουσουλμάνος, Βουδιστής κλπ) με λυπηθεί, απλά εισέπραξα γέλια, αφού προφανώς θεωρήθηκε πως αστειεύομαι. Εδώ πρέπει να αναφέρω, ότι κανείς δε διαφώνησε μαζί μου στη δήλωση ότι οι Τεχνικοί του ΟΤΕ πρέπει να είναι περισσότερο αστικός μύθος ή μυθικά τέρατα, παρά υπαρκτά πρόσωπα που περπάτησαν ποτέ στη γη.

Θεωρώ περιττό να αναφέρω ότι παρά τις διαβεβαιώσεις των υπαλλήλων ότι θα με καλέσουν υπεύθυνοι, προϊστάμενοι, διευθυντές κλπ, δε με κάλεσε κανείς, ενώ κατάφερα μετά από συζήτηση (και αναμονή) 45 λεπτών με κάποια υπάλληλο που έδειξε ενδιαφέρον για το πρόβλημα, να μιλήσω με κάποιο προϊστάμενο, που μου έδωσε τις ίδιες ακριβώς απαντήσεις.

Το θέμα της υποβάθμισης από τον ΟΤΕ, έληξε το Σάββατο, 12 Αυγούστου 2006, κατόπιν ορισμού συνάντησης με τους τεχνικούς του ΟΤΕ, που έγινε 2 ή 3 μέρες πριν.

Και τώρα ερχόμαστε στο θέμα της onDSL σύνδεσης με την ΟΤΕΝΕΤ. Για να δώσω μια ιδέα για το ιστορικό, θα αναφέρω ότι έχω πολλά χρόνια σύνδεση στο διαδίκτυο με την ΟΤΕΝΕΤ με το username elliniko, την οποία μετέτρεψα σε ISDN πριν κάποια χρόνια, και το 2005 αγόρασα από την ΟΤΕΝΕΤ το onDSL KIT για το ίδιο username.

Όταν αποφασίσαμε με τη σύζυγο μου να υποβαθμίσουμε την ISDN σε PSTN, προκειμένου να μη χάσουμε ούτε λεπτό από τη δυνατότητα σύνδεσης στο διαδίκτυο, αφού και για τους δύο μας είναι εργαλείο απαραίτητο για την εργασία μας, ενημερώσαμε την ΟΤΕΝΕΤ και ρωτήσαμε αν πρέπει να κάνουμε κάτι άλλο από την πλευρά μας για να μην έχει πρόβλημα η σύνδεση μας. Η υπάλληλος που μας μίλησε, μας διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και ότι θα μπορούμε να συνδεθούμε χρησιμοποιώντας τον ίδιο εξοπλισμό.

Ο τεχνικός του ΟΤΕ που υποβάθμισε τη γραμμή μας όμως, μας είπε ότι θα πρέπει να ενημερωθεί η ΟΤΕΝΕΤ για την αλλαγή της γραμμής, για να κάνουν κάποια αλλαγή και από τη δική τους πλευρά. Έτσι λοιπόν καλέσαμε εκ νέου την ΟΤΕΝΕΤ την 12 Αυγούστου 2006, για να ακούσουμε εν’ολίγοις ότι «το λάβαμε, το σημειώσαμε και δε χρειάζεται να αλλάξετε τίποτα ούτε εσείς ούτε εμείς».
Το δεχτήκαμε λοιπόν αβασάνιστα, αφού «αυτός που μου παρέχει τη σύνδεση στο διαδίκτυο (τι διάολο) θα πρέπει να ξέρει τι μας λέει», χαρούμενοι που η ΟΤΕΝΕΤ είχε την προνοητικότητα, να μας δώσει εξοπλισμό που δουλεύει και με ISDN και με PSTN. Γύρω στις 14:00 όμως της ίδιας ημέρας, όταν μπήκε σε λειτουργία το τηλέφωνο μας, προσπαθήσαμε να συνδεθούμε στο διαδίκτυο χωρίς επιτυχία μια και η ADSL δε δούλευε.

Μιλήσαμε για μια ακόμη φορά με την ΟΤΕΝΕΤ που μας ενημερώνει πως δεν είναι δυνατόν να δουλέψει η DSL – PSTN σύνδεση με ISDN modem, και φυσικά πρέπει να στείλουμε ΦΑΞ στην ΟΤΕΝΕΤ ενημερώνοντας για την υποβάθμιση και κατόπιν να μιλήσουμε για την αλλαγή εξοπλισμού.

Θεωρώ τον εαυτό μου ήρεμο άνθρωπο, όμως σε αυτό το σημείο έφτασα στα όριά μου. Για να μη μακρηγορώ, τη Δευτέρα, 14 Αυγούστου 2006, ξαναμίλησα όντας σε μία πιο ήρεμη κατάσταση, για να ρωτήσω τι ακριβώς πρέπει να κάνω για να έχω διαδίκτυο, που πρέπει να στείλω ΦΑΞ, αν η αλλαγή εξοπλισμού γίνεται σε βάση ανταλλαγής του παλιού κλπ, αλλά δεν πήρα καμιά σαφή απάντηση και εν’ τέλει, μου υποσχέθηκαν ότι θα με καλέσει ο προϊστάμενος. Εδώ η απάντηση μου ήταν ένα εμφατικό «ΧΑ, ναι ε? ξέρετε κύριε πόσοι προϊστάμενοι δε με έχουν ξανακαλέσει?». Τέλος πάντων με κάποιον τρόπο με πείθει ο υπάλληλος της ΟΤΕΝΕΤ, ότι θα ενημερωθεί ο αρμόδιος και όχι απλά εντός της ημέρας αλλά το συντομότερο μάλιστα θα με καλέσει, ώστε να προμηθευτώ τον εξοπλισμό μόνος μου από τα μαγαζιά όσο είναι ανοιχτά, αν αυτό πρέπει να κάνω. Ακόμα περιμένω να με καλέσει κι αυτός ο προϊστάμενος (καλή του ώρα, σε όποια παραλία και να είναι).

Την Τετάρτη λοιπόν (Χθες) 16 Αυγούστου 2006, ξαναμίλησα με την ΟΤΕΝΕΤ, η οποία μου λέει καθαρά και ξάστερα με άλλα λόγια: «Κύριε, πάρτε ένα DSL PSTN μόντεμ μόνος σας και είστε ταμάμ.»
Περιχαρής για το τέλος της Οδύσσειας, αυτό και έκανα. Πάω το βράδυ σπίτι, το συνδέω ακολουθώντας κατά γράμμα τις οδηγίες, και βλέπω ότι καμία αλλαγή δεν υπάρχει στο status της DSL σύνδεσης μου.






Στο τηλεφώνημα διάρκειας μίας ολόκληρης ώρας με το helpdesk της ΟΤΕΝΕΤ, άκουσα τον ίδιο υπάλληλο σε συνεννόηση πάντα με τον προϊστάμενο του να μου λέει 4 διαφορετικές εκδοχές για το τι πρέπει να γίνει:
1) «Όχι κύριε δε χρειαζόταν καν αλλαγή εξοπλισμού»
2) «Αχ έχετε δίκιο χρειάζεται ..αρχικά μπερδεύτηκα…μα θα έπρεπε να δουλεύει τώρα»
3) «Χμμμ, ξέρετε ο προϊστάμενος λέει ότι μάλλον θα έπρεπε να μας στείλετε ένα φαξ και να μας το ζητήσετε» (εδώ εξερράγην και του είπα τις απόψεις μου για τον ΟΤΕ, την ΟΤΕΝΕΤ, το δημόσιο τομέα, τον ίδιο, τον προϊστάμενο του και την Παναχαϊκή, θυμίζοντας του το ανωτέρω ιστορικό.)
4) Μετά από εικοσάλεπτη αναμονή και την απαραίτητη συνεννόηση του υπαλλήλου με τον προϊστάμενο, ενημερώνομαι ότι μάλλον υπάρχει βλάβη, αλλά και το status θα έπρεπε να έχει αλλάξει και είναι όπως και να έχει, θέμα τεχνικών δευτέρου επιπέδου, που θα λάβουν γνώση και θα μου πουν τι μέλλει γενέσθαι.
Φυσικά η απειλή μου πως αν δε μου πουν τι πρέπει να γίνει σύντομα, θα αυτοπυρποληθώ στη μέση της Ομόνοιας, αφήνοντας σημείωμα, κατηγορώντας τον ΟΤΕ και πάλι μόνο το γέλωτα προκάλεσε.

Οι τεχνικοί κάλεσαν σήμερα τη σύζυγο μου στο σπίτι και της είπαν ότι από ΟΤΕΝΕΤ είμαστε εντάξει (ταμάμ που λέγαμε) και πρέπει να απευθυνθούμε στον ΟΤΕ. Το οποίο και κάναμε βεβαίως, βεβαίως. Και τι μας είπε? Ότι το βλέπουν ότι η γραμμή είναι σε ADSL ISDN status αλλά είναι θέμα της ΟΤΕΝΕΤ βεβαίως, βεβαίως και δεν μπορούν να μου κάνουν αυτοί τίποτα βεβαίως, βεβαίως.

Μετά από ένα όμορφο rally (όρος τένις) που ακολούθησε μεταξύ ΟΤΕ και ΟΤΕΝΕΤ, με εμένα σαν μπαλάκι και διήρκησε 5 μπαλιές, θεώρησα ότι είναι καιρός να γίνει η λόμπα και πήγα στα κεντρικά του ΟΤΕ, στον Πειραιά. Όπου ακούγοντας το ιστορικό μου είπαν πως αν και δεν είναι δική τους δουλειά αλλά της ΟΤΕΝΕΤ (βεβαίως βεβαίως) θα προσπαθήσουν να με εξυπηρετήσουν. Τους έδωσα λοιπόν τον αριθμό φαξ της εργασίας μου και με διαβεβαίωσαν πως αν συμπληρώσω την αίτηση που θα μου στείλουν και τη στείλω στον αριθμό φαξ που αναγράφεται, θα ξαναέχω την DSL σύνδεση μου σε 3 με 4 μέρες.

Τα φαξ του ΟΤΕ σίγουρα έχουν κάποια συνάφεια στη συμπεριφορά με τους προϊσταμένους του, μια και το είδα όσο είδα και αυτούς.
Να αναφέρω εδώ ότι το φαξ που έχω στο γραφείο είναι πανάκριβο, υπερσύγχρονο και παρεμπιπτόντως χρησιμοποιεί DSL γραμμή ενώ όλη η αλληλογραφία φαίνεται και στους 30 υπολογιστές του γραφείου. Άρα δεν εστάλη ποτέ. Για να συνεννοούμαστε.

Και έτσι πέρασαν λοιπόν τα χρόνια. Έτσι, χωρίς κάθαρση, χωρίς λύτρωση. Σαν ψευτοσινεφίλ ταινία που θέλει να δικαιολογήσει με μόνο το γκρίζο τέλος της το χαρακτηρισμό της. Όπου πρέπει να σκοτωθεί ο πρωταγωνιστής μια και για το σκηνοθέτη το “happy end” πρέπει να θεωρηθεί ποινικά κολάσιμο.

Να συμπληρώσω πως σε όλη αυτή την Οδύσσεια έμαθα πως δεν έχουν τμήματα ή υπηρεσίες παραπόνων ούτε η ΟΤΕΝΕΤ ούτε ο ΟΤΕ και πώς να έχουν άλλωστε μια και κατά πως φαίνεται είναι και οι δύο τεράστιοι οργανισμοί παραγωγής τους.

Θεωρώ πως είμαι αρκετά σαφής και δεν έχω παρεξηγήσει, παρερμηνεύσει ή ενημερώσει ελλιπώς κανέναν υπάλληλο του ΟΤΕ ή της ΟΤΕΝΕΤ. Θεωρώ πως έχω ζημιωθεί τόσο υλικά:
1) Χάνοντας χρόνο μιλώντας στους υπαλλήλους σας
2) Χάνοντας χρόνο στους δρόμους και στο γραφείο αφού για το παραμικρό πρέπει να πηγαίνω εκεί, μην έχοντας την πρόσβαση για την οποία σας πληρώνω.
3) Χάνοντας τα χρήματα που δε θα πλήρωνα στον ΟΤΕ, λόγω της καθυστέρησης της υποβάθμισης της γραμμής μου και
4) Χάνοντας χρήματα μια και πληρώνω την ΟΤΕΝΕΤ για υπηρεσίες που δεν απολαμβάνω.
Όσο και ηθικά για ευνόητους λόγους.

Παρά το χιούμορ, που μπορεί να θεωρηθεί ότι προσπαθώ να κάνω σε αυτή την επιστολή, πρέπει να ενημερώσω πως το χάνω σιγά, σιγά κι αυτό μαζί με την υπομονή μου.

Καλώ τις δύο εταιρίες να κάνουν ότι χρειάζεται να γίνει, ΑΜΕΣΑ προκειμένου να συμμορφωθούν με τις υποχρεώσεις τους απέναντι μας.
Σε περίπτωση δε που κρίνουμε ότι η αναλγησία και η αδιαφορία απέναντι μας συνεχιστεί διατηρούμε την επιφύλαξη, για άσκηση κάθε νόμιμου δικαιώματος μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: